Zeven wordt drie: de nieuwe structuur van de OBO-productwereld

OBO Bettermann presenteert zijn producten zowel in print als online in een nieuwe, nog duidelijkere structuur. De zeven vorige producteenheden maken plaats voor drie toepassingsgebieden op een hoger niveau. Dit maakt niet alleen een eenvoudigere productpresentatie mogelijk, maar ook een duidelijkere en meer praktische presentatie van de toepassingsgebieden. De nieuwe toepassingsgebieden zijn industriële installaties, gebouwinstallaties en beveiligingsinstallaties. Onder de industriële installaties vallen kabeldraag-, verbindings- en bevestigingssystemen voor de industrie- en infrastructuur. De gebouwinstallaties omvatten producten voor de kabelgeleiding en ondervloeren voor administratiekantoren, functionele gebouwen en architectuur. De categorie beveiligingsinstallaties bundelt uiteindelijk de expertise van OBO op het gebied van bliksem-, overspannings- en brandbeveiliging.
Door onze gemakkelijk te onthouden iconen zijn de drie nieuwe segmenten overal weer te herkennen.
Passend bij de nieuw doordachte indeling van het gamma presenteren de OBO-catalogi zich ook met een fris concept en bundelen ze het artikelgamma in de drie productcatalogi industriële installaties, gebouwinstallaties en beveiligingsinstallaties Catalogi voor planners vullen het aanbod aan met planningshulpen, montagevoorbeelden en andere info over de installatie van de afzonderlijke producten. Onze catalogi kunt u downloaden.
Om de catalogi in gedrukte vorm te ontvangen, kunt u eenvoudig telefonisch contact met ons opnemen of de catalogi via onze aanvragen. De nieuwe structuur is online te vinden op de OBO homepage met een aangepaste menustructuur. Bezoekers van de site kunnen zich nu direct naar de drie toepassingsbereiken klikken en de voor hen geschikte producten selecteren.
“De presentatie van onze producten is duidelijker en gemakkelijker te begrijpen voor klanten, zowel online als offline. Dat geldt met name voor de internationale markten", zegt Matthias Gerstberger, hoofd Marketing bij OBO Bettermann. "Het is ons doel om onze klanten een eigentijdse en gebruikersgerichte uitstraling en structuur te bieden op zowel product- als communicatieniveau."









